UGG slavi 40 godina

Supermanekenka Adwoa Aboah i modni dizajner Heron Preston glavne su zvijezde svjetske slavljeničke kampanje

 

UGG®, modna marka koja je osvojila svijet svojim krznenim čizmicama, danas 4. listopada započinje proslavu četrdesete godišnjice kampanjom 40 godina UGG-a. Od svojih početaka 1978. godine kao muškog branda za surfere, UGG se razvio u modni klasik i autoritet modne industrije.

Od surfera slobodnog duha do provokativnih modnih dizajnera i kalifornijskih kreativaca, UGG je razvio istaknutu prepoznatljivost koja već 40 godina nikome ne polaže račune”, rekla je Andrea O’Donnell, predsjednica odjela Fashion Lifestyle Brands. „Danas su više nego ikad važne vrijednosti za koje se UGG brend zalaže, a ove godine slavimo ono što smo postigli te s uzbuđenjem očekujemo sljedećih 40 godina.”

UGG kampanja naglašava hrabrost, izazovnost i slobodnu duha koja opisuje kalifornijski način života, čiju vrijednost promoviraju ambasadori branda: supermanekenka Adwoa Aboah i dizajner Heron Preston.

Adwoa Aboah svojom iznimnom osobnošću govori što znači biti moderna žena. Manekenka i aktivistica koja je predvodila kampanje za modne kuće Chanel, Burberry i Revlon, izaziva tradicionalne standarde ljepote, a sa svojom je prijateljicom pokrenula online projekt Gurls Talk gdje otvara siguran prostor u kojem žene mogu raspravljati bez stigme i srama o mentalnom zdravlju, seksualnosti i izgledu tijela.

Heron Preston ne pripada ni jednom konkretnom žanru, a vlastiti put u modnoj industriji utire svojom predanošću inovaciji, eksperimentiranju i nepredvidivosti. On je kreativni direktor, kreator sadržaja, dizajner i DJ, a njegov nekonvencionalni stil omogućio mu je suradnju s Virgilom Ablohom, Nikeom, Kanyeom Westom i njujorškim komunalnom službom (NYC Department of Sanitation). Na festivalu Coachella. započeo je suradnju s UGG-om s ograničenom serijom niskih čizama UGG® Classic II Mini s dizajnerskim potpisom i logotipom Puna suradnja ostvarit će se 2019. godine.

 

Tijekom listopada UGG će predstaviti ostale slavne osobe koje sudjeluju u kampanji 40 godina UGG-a zabilježenoj objektivom fotografa i likovnog umjetnika Erika Madigana Hecka poznatog po svojim minucioznim radovima snimljenim u okruženjima koja djeluju nestvarno. On u kampanju unosi senzibilitet visoke umjetnosti u maštovitoj scenografiji snažnih i živih boja te odvažnih detalja u kojima na novi način donosi kalifornijske krajobraze poput obalnog područja Big Sur ili nacionalnog parka Redwood.

Sviđa ti se članak? Pretplati se na čitanje preko newslettera