Diesel

Poznati talijanski brand Diesel osim odjeće i obuće u svojem asortimanu ima i razne modne dodatke. Odjevna linija podjeljena je u dva branda: Diesel i Diesel Black Gold, a dostupna je i linija za djecu Diesel Kid.

Kolekcija jesen/zima 2018./19.

Nova kolekcija za jesen/zimu 2018. nastavlja sa spajanjem elemenata iz kojih dolazi inspiracija za Diesel image: sport, isprani traper, boje, grafički elementi, karirani elementi i dodatna obrada materijala. Avangardna kolekcija sastoji se od tri linije: MuffinHeads, Voltag3 i Kultur, svaka prilagođena različitim osobnostima svojih kupaca.

Ishodišna točka nove kolekcije je London, grad u kojem se sudaraju utjecaji školskih uniformi s gotičkim i post-punk elementima.
Pojačana je estetika širokih i prevelikih modela na kojima se kombiniraju prepoznatljivi Diesel komadi s elementima pop kulture stvarajući još privlačniju kombinaciju različitih utjecaja.

 

Kampanja “GO WITH THE FLAW”

Nadahnuta ljudskim nesavršenostima, kampanja Go with the Flaw želi inspirirati ljude ne samo da prihvate svoje mane, nego da s ponosom nose sve svoje nesavršenosti te ih pretvore u pozitivne osobine.

„Biti jedinstven je puno ljepše nego biti savršen“, rekao je kreativni direktor Diesela, Nicola Formichetti. „Društvo nas stalno potiče da moramo biti savršeni, ali savršenost je dosadna. Svijet treba prigrliti nesavršenosti, one su draž koja životu daje posebnu vrijednost.“

 

Koncept Go with the Flaw predstavljen je kroz romantičnu priču o djevojci i momku koji se sastaju i zaljubljuju u istom trenutku kad oboje odluče zanemariti svoje očite nedostatke. Kratki film u režiji Francois Rousseleta “What’s a matter baby”, otkriva da će naši nedostaci uvijek biti jači od svih naših pokušaja da ih sakrijemo. Stoga, zašto ih ne bismo prihvatili, uživali u njima i zadržali svijet upravo onakvim kakav i jest: lijep s nesavršenostima.

Ovom pričom, predstavljena je nova kolekcija koja potiče iskonske elemente Diesela.

Kolekcija za proljeće/ljeto 2018.

Novo poglavlje za Diesel započinje kolekcijom za proljeće / ljeto 2018. s autentičnom vibrom devedesetih godina uz naglasak neizostavnih prepoznatljivih Diesel elemenata, koja ohrabruje samoosviještenost i stvara jedinstveni stil kombinirajući naizgled nespojive komade.

 

Diesel, poznati talijanski brand, jedan je od najpopularnijih na europskom tržištu. Osnovao ga je Talijan Renzo Rosso 1978. godine i od samih početaka bilježi neprestani rast. Godišnje proizvodi više od 3000 novih artikala, koji su rezultat velike kreativne slobode i neprestane inovacije.

Bestsellers

Naši brandovi

Gdje kupiti?