Diesel

Poznati talijanski brand Diesel osim odjeće i obuće u svojem asortimanu ima i razne modne dodatke. Odjevna linija podjeljena je u dva branda: Diesel i Diesel Black Gold, a dostupna je i linija za djecu Diesel Kid.

Kolekcija pre-spring 2019.

Dieselova Pre-Spring kolekcija inspirirana je njemačkom prijestolnicom – Berlinom, mjestom gdje vlada hedonizam i uvijek prisutna zabava.

Fokus je stavljen na grafičke elemente među kojima je najizraženiji tekstualni motiv “AESTHETIC”. Ova tema često je uparena s digitaliziranom ženskom siluetom koja poziva na klasične statue. Efekt ove kolekcije je tehno- after after hours klub (vrsta kluba gdje zabava traje čak i kad je vani puna dnevna svjetlost).

Diesel traper dobiva update s efektom izbjeljivanja, vintage stilom i svjetlijim bojama. Kolekcija uključuje komade koji su prilagođeni za slojevite kombinacije, a istodobno stvaraju usklađeno razbacani efekt.

After after hours klub link

Diesel kolekcija za proljeće 2019 pokrenuta uzbuđenjem utrke

Za prve korake u sezonu „Proljeće 2019“ Diesel ponovo radi više od očekivanog i izbacuje specijalnu kolekciju. Ekstremni sportovi, motokros i grafike video igara iz 90-ih poslužili su kao inspiracija za proljetnu kolekciju: svaki komad ima svoju jedinstvenu poveznicu s Dieselovom estetikom. Ekstremni sportovi i motociklistička kultura uklesani su u DNK ovog brenda.

Ekstremni sportovi i moto inspirirane komponente dugo su vremena dio Dieselovog pristupa, a ove godine donose hiper vizualne dodatke; neonske boje, odvažna pletiva, polikromirane kamuflaže i živopisne grafike koje su prikazane u video igrama iz 90-ih.

 

Dieselove kožne jakne neizostavan su dodatak i ove sezone

Diesel kožne jakne su ključan komad u proljetnom izdanju. Dodatak gumenih ploča na ramenu, reflektirajućih umetaka i drugih modernih detalja ostavlja dojam neustrašivog retro-futurističkog stila.

Dieselov poznati traper dostupan je u izblijeđenom ispranom stilu ukrašen šarenim dodacima. Diesel Essential Denim komadi za proljeće su remeni i jakne u novim siluetama, kao i kožne čizme motociklističkog utjecaja.

Snažni i razigrani – ta je odjeća pokrenuta uzbuđenjem utrke.

Pogledajte komade iz nove kolekcije na našoj stranici Diesel.

Dieselovu kolekciju za proljeće 2019 možete pronaći u multibrand trgovinama Fashion&Friends u Zagrebu, Splitu, Rijeci, Zadru i Dugopolju.

Kolekcija jesen/zima 2018./19.

Nova kolekcija za jesen/zimu 2018. nastavlja sa spajanjem elemenata iz kojih dolazi inspiracija za Diesel image: sport, isprani traper, boje, grafički elementi, karirani elementi i dodatna obrada materijala. Avangardna kolekcija sastoji se od tri linije: MuffinHeads, Voltag3 i Kultur, svaka prilagođena različitim osobnostima svojih kupaca.

Ishodišna točka nove kolekcije je London, grad u kojem se sudaraju utjecaji školskih uniformi s gotičkim i post-punk elementima.
Pojačana je estetika širokih i prevelikih modela na kojima se kombiniraju prepoznatljivi Diesel komadi s elementima pop kulture stvarajući još privlačniju kombinaciju različitih utjecaja.

 

Kampanja “GO WITH THE FLAW”

Nadahnuta ljudskim nesavršenostima, kampanja Go with the Flaw želi inspirirati ljude ne samo da prihvate svoje mane, nego da s ponosom nose sve svoje nesavršenosti te ih pretvore u pozitivne osobine.

„Biti jedinstven je puno ljepše nego biti savršen“, rekao je kreativni direktor Diesela, Nicola Formichetti. „Društvo nas stalno potiče da moramo biti savršeni, ali savršenost je dosadna. Svijet treba prigrliti nesavršenosti, one su draž koja životu daje posebnu vrijednost.“

 

Koncept Go with the Flaw predstavljen je kroz romantičnu priču o djevojci i momku koji se sastaju i zaljubljuju u istom trenutku kad oboje odluče zanemariti svoje očite nedostatke. Kratki film u režiji Francois Rousseleta “What’s a matter baby”, otkriva da će naši nedostaci uvijek biti jači od svih naših pokušaja da ih sakrijemo. Stoga, zašto ih ne bismo prihvatili, uživali u njima i zadržali svijet upravo onakvim kakav i jest: lijep s nesavršenostima.

Ovom pričom, predstavljena je nova kolekcija koja potiče iskonske elemente Diesela.

Kolekcija za proljeće/ljeto 2018.

Novo poglavlje za Diesel započinje kolekcijom za proljeće / ljeto 2018. s autentičnom vibrom devedesetih godina uz naglasak neizostavnih prepoznatljivih Diesel elemenata, koja ohrabruje samoosviještenost i stvara jedinstveni stil kombinirajući naizgled nespojive komade.

 

Diesel, poznati talijanski brand, jedan je od najpopularnijih na europskom tržištu. Osnovao ga je Talijan Renzo Rosso 1978. godine i od samih početaka bilježi neprestani rast. Godišnje proizvodi više od 3000 novih artikala, koji su rezultat velike kreativne slobode i neprestane inovacije.

Bestsellers

Naši brandovi

Gdje kupiti?