G-Star RAW

G-Star RAW

G-Star RAW, inovativna je modna marka koja proizvodi odjeću od trapera, a pokrenuta je 1989. godine. G-Star RAW danas je jedan od lidera u industriji proizvodnje trapera jer od samog početka proizvodnje tvrtka slijedi filozofiju Just the Product (što bi se moglo razumjeti kao: proizvod je najvažniji) te je potpuno posvećena vrhunskoj zanatskoj izvedbi i razvoju kvalitete.

3D DENIM INOVACIJA

G-Star RAW prvi put je značajnije utjecao na industriju 1996. godine, kada je na tržište uveo nosive i privlačne proizvode od netretiranog (raw) trapera, u trenutku kada su police bile preplavljene odjevnim predmetima od jako izbijeljenog stonewashed trapera. Te godine je Pierre Morisset uzdrmao tržište inovacijom 3D Denim.

3D Denim je do tada bila neviđena metoda izrade odjeće od trapera. Za razliku od uobičajenog krojenja koje se provodi na ravnoj površini, 3D Denim oblikuje krojne komade prema oblinama tijela. Koristeći umetke u krojevima za nogavice uz završnu obradu pranjem, 3D Denim postupkom dobiva se prianjanje i silueta jedinstvena upravo za G-Star. S prepoznatljivim statusom kojeg danas ima, linija proizvoda G-Star Elwood obilježila je uniseks stil 3D Denim postupka proizvodnje, nakon kojeg slijedi stil Arc i Type-C.

Inovacija i izvrsnost proizvoda su imperativ za G-Star, kod kojeg se prednost pred dizajnom daje inženjerskom pristupu. G-Star, naročito za ženske modele, istražuje kako napraviti savršeni par traperica. Prepoznavanjem idealnog oblika, veličine i pozicije stražnjih džepova, otkrivanjem tajne bočnih šavova koji siluetu čine vitkijom i postavljanjem idealne visine pojasa, G-Star je unaprijedio modele traperica za žene.

Proizvodnjom sezonskih kolekcija za žene i muškarce gdje se između ostalog mogu naći jakne, košulje, trikotaža, obuća i naočale, G-Star se širi izvan granica trapera na cjelokupnu garderobu.

Ne ograničavajući se samo na svoju granu industrije, brand ostvaruje nekonvencionalne suradnje s drugim umjetnicima i proizvođačima koji su zainteresirani za inovacije, tehnologiju i zanatsku izvrsnost. Od 2004. godine, G-Star proizvodi sezonske kolekcije u suradnji sa industrijskim dizajnerom Marcom Newsonom, uključivši Newsonov industrijski dizajn u proizvodnju odjeće. Drugi aspekt suradnje je ROW Crossovers, koji ima važnu ulogu u identitetu branda. Ovi jedinstveni dizajnerski eksperimenti objedinjuju G-Star DNK s DNK-om partnerskih proizvođača, kojeg predstavljaju projekti poput najnovije linije RAW Prouvé proizvoda, ili projekte s Leica fotoaparatima i Land Rover vozilima.

Kako bi zadovoljili rastuću potražnju, G-Star ubrzano širi mrežu prodajnih mjesta širom svijeta te sada ima više od 6.000 prodajnih mjesta u 70 zemalja, od čega je 500 samostalnih G-Star prodavaonica.

Naši brandovi

Gdje kupiti?