Nova UGG kampanja

Novu UGG kampanju predstavlja grupa pojedinaca slobodnog duha koji su istodobno povezani jednakim vrijednostima. Individualnost svakog od njih je istaknuta kroz različite kreativne i slobodne aktivnosti, kao što su fotografija, umjetnost, moda, gluma, glazba, surfanje i avanturistički pristup životu.

Priča kroz cjelokupno snimanje nove kampanje UGG® Collective je ispričana kroz provokativan, progresivan, sloboduman, senzualan, optimističan i topao način. Kampanja je snimana na tri različite lokacije u Kaliforniji: makovima prekriveni obronci planine Walker Canyon, Torrey Pines State Beach i Lowe House u Palm Springsu.

Iako je to danas teško zamislivo, 1978. u prvoj godini postojanja UGG branda, prodano je svega 28 pari čizmica, ali prodaja je svake godine lagano rasla pri čemu je gotovo 80 posto prodaje ostvareno u Kaliforniji, što nije čudno budući da je UGG osnovan u Kaliforniji te da su ih popularizirali surferi kao idealnu obuću za pješčane plaže. Izrađene od najkvalitetnije merino vune, uggsice su se pokazale nezamjenljivima za hodanje po pješčanim plažama na kojima su jednako ugodne kao i na hladnim zimskim ulicama. UGG čizmice su svjetla svjetske pozornice ugledala 1994. na Zimskim olimpijskim igrama u Lillehammeru kad su bile dijelom službene opreme američkog olimpijskog tima, ali pravu popularnost donose im holivudske zvijezde.

UGG čizmice osvojile su svoje mjesto na modnoj sceni i čini se da ćemo ih još dugo nositi. Novo vrijeme donosi nove trendove, ali uggsice su tu da bismo postigli CHIC dojam. Nekad smatrane najružnijim čizmicama na svijetu danas u njima možete izgledati „obično“ ili „imati stila“ ovisno o onome s čime ih kombinirate.

Nova UGG kolekcija

Kolekciju proljeće/ljeto 2018. brenda UGG, možete kupiti u multibrend dućanima FASHION&FRIENDS u Zagrebu u Ilici, u City Centru One West, Arena centru, u Splitu u Joker centru i u City Centru One Split, Pjaca Split, u Dugopolju, u Rijeci u Tower Centru.

Sviđa ti se članak? Pretplati se na čitanje preko newslettera