Ugg

Ta uniseks, na prvi pogled nezgrapna obuća kao da je stigla ravno iz nekog plemena iz kamenog doba, prva je asocijacija na zimu. S prvim naznakama hladnijeg vremena, trendseteri diljem zemaljske kugle obuvaju svoje UGG čizmice kao modni izričaj urbane mode. UGG čizmice, iznimno udobne, ugodne i tople još su u šezdesetim godinama prošlog stoljeća bile zaštitni znak australskih surfera koji su ih kombinirali s flanelskim kariranim košuljama. Izrađene od ovčje kože u to doba su izazivale podrugljive komentare, ali danas, kad su se trendovi preokrenuli, na cijeni su nespojive kombinacije i otkačene stvari pa su za svakog pravog milenijalaca UGG čizmice iznimno privlačne.

UGG nova kolekcija za sezonu jesen/zima 2018.

U kolekciji za jesen/zimu 2018. UGG predstavlja dosad najhrabriju kolekciju i radi iskorak u skladu s obućom svojeg prepoznatljivog izgleda. Kolekciju za novu sezonu obilježava odvažan dizajn uz prepoznatljivi izgled, ovčju kožu i boju lješnjaka. 

UGG®, modna marka koja je osvojila svijet svojim krznenim čizmicama, 4. listopada započela je proslavu četrdesete godišnjice kampanjom 40 godina UGG-a. Od svojih početaka 1978. godine kao muškog branda za surfere, UGG se razvio u modni klasik i autoritet modne industrije.

Kampanja 40 godina UGG-a naglašava hrabrost, izazovnost i slobodnu duha koja opisuje kalifornijski način života, čiju vrijednost promoviraju ambasadori branda: supermanekenka Adwoa Aboah i dizajner Heron Preston.

Fotograf i likovni umjetnik Erik Madigan Heck u kampanju unosi senzibilitet visoke umjetnosti u maštovitoj scenografiji snažnih i živih boja te odvažnih detalja u kojima na novi način donosi kalifornijske krajobraze poput obalnog područja Big Sur ili nacionalnog parka Redwood.

Četvrta UGG Collective globalna kampanja koja promovira kolekciju za jesen/zimu 2018. ponovno okuplja grupu pojedinaca slobodnog duha koji najbolje predstavljaju kalifornijski način života, a predvodi ih glumica Sasha Lane. Ovaj poznati lifestyle brand nastavlja graditi svoju jedinstvenost odabirom poznatih osoba koje najbolje oslikavaju duh kompanije UGG. Fotografije i video materijali ove kampanje globalno će biti objavljeni u tiskanim i digitalnim medijima te na ekranima u UGG dućanima.

Kolekcija proljeće/ljeto 2018.

Osim osnovnog i prepoznatljivog modela, svaka nova sezona donosi nove modele: UGGsice s mašnama, metalik modeli, čizmice s dekorativnim patentnim zatvaračima ili buce nadopunjuju asosrtiman svakog pravog trendsetera.

Sezona proljeće/ljeto 2018. predstavlja vječne Classic boots od ovčje kože i novo predstavljene moderne sandale i tenisice. Kampanja UGG® Collective ove je godine snimljena na kalifornijskim plažama, a modele između ostalih predstavljaju članovi punk banda iz Orange Contyja, poznati muralist iz Los Angelesa, studenti sa sveučilišta Santa Barbara u Kaliforniji te poznati modni fotograf i proslavljeni vloger i multitalentirani umjetnik iz Kalifornije.

Lagani rast

Iako je to danas teško zamislivo, 1978. u prvoj godini postojanja UGG branda, prodano je svega 28 pari čizmica, ali prodaja je svake godine lagano rasla pri čemu je gotovo 80 posto prodaje ostvareno u Kaliforniji, što nije čudno budući da je UGG osnovan u Kaliforniji te da su ih popularizirali surferi kao idealnu obuću za pješčane plaže. Izrađene od najkvalitetnije merino vune, uggsice su se pokazale nezamjenljivima za hodanje po pješčanim plažama na kojima su jednako ugodne kao i na hladnim zimskim ulicama.

UGG čizmice su svjetla svjetske pozornice ugledala 1994. na Zimskim olimpijskim igrama u Lillehammeru kad su bile dijelom službene opreme američkog olimpijskog tima, ali pravu popularnost donose im holivudske zvijezde.

 

Svjetska slava

Kad ih je 2003. Oprah Winfrey predstavila u svojoj emisiji „Oprah’s Favorite Things” i otkuplila 350 pari za svoje suradnike i gledatelje u studiju, dotad neugledne čizmice za plažu postaju neizostavne u odjevnim kombinacijama holivudskih zvijezda Kate Upton, Blake Lively, Kate Hudson, Cameron Diaz, Jennifer Lopez i tako stižu na stanice modnih časopisa. Nakon modnih časopisa, na red su došle i popularne serije. Kad ih je Sarah Jessica Parker kao popularna kolumnistica i poznavateljica mode Carrie Bradshaw iz megapopularne HBO-ove serije “Sex and the City” prošetala pred kamerama, brend je postao globalno prepoznat.

 

Kontroverza

Pamela Anderson također nije mogla odoljeti šarmu uggsica, pa ih je 2007. nosila na snimanju serije „Baywatch“, a paparazzi su je uhvatili i kako je u uggsicama išla u kupnju. Kad je shvatila da su toliko udobne upravo jer su izrađene od ovčje kože i vune, a kao promotorica pokreta za zaštitu životinja, u veljači 2008. organizirala protest protiv ubijanja životinja zbog iskorištavanja u modnoj industriji. Sve je to samo doprinijelo kontroverznosti: je li etički ili ne nositi obuću od životinja, jesu li uggsice uopće lijepe ili ružne – ali i rekordnoj prodaji.

UGG čizmice osvojile su svoje mjesto na modnoj sceni i čini se da ćemo ih još dugo nositi. Novo vrijeme donosi nove trendove, ali uggsice su tu da bismo postigli CHIC dojam. Nekad smatrane najružnijim čizmicama na svijetu danas u njima možete izgledati „obično“ ili „imati stila“ ovisno o onome s čime ih kombinirate.

Bestsellers

Naši brandovi

Gdje kupiti?